Na zakupie nie kończy się nasz kontakt z klientem. Kupując nasze odtwarzacza lub licencję na oprogramowanie Pictor Digital Signage dostajesz nasze wsparcie techniczne.
Jak długo trwa wsparcie techniczne?
Nasze wsparcie techniczne jest dostępne dla klientów standardowo przez okres jednego roku od zakupu systemów Pictor. W razie potrzeby w ofertach oferujemy nawet 5-letnie okresy wsparcia posprzedażowego. A jeśli Twoje wsparcie posprzedażowe zakończyło się wystarczy, że zakupić pakiet licencji modułu Remote Manager na kolejny rok i wsparcie jest przedłużane o rok.
Co oferujemy w ramach wsparcia?
- Pomoc w konfiguracji - nie zostaniesz sam przy pierwszym uruchomieniu. We wszystkim pomożemy.
- Pytania techniczne - jeśli w późniejszym okresie pojawią się jakiekolwiek pytania na pewno na nie odpowiemy.
- Zdalne połączenie - w razie potrzeby szczegółowego wyjaśnienia problemu połączymy się zdlanie z Twoim komputerem.
Co oferujemy dodatkowo?
- Zarządzanie treściami - jeśli w Twojej firmie nie ma osoby, która będzie aktualizowała treści na monitorach możemy Cię w tym wyręczyć. Tą usługę wyceniamy już indywidualnie.
Zapraszamy do współpracy.