Kategorie wpisów
Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Chmura tagów
Telewizor w sklepie - ShopTv
Telewizor w sklepie - ShopTv

Jeszcze nie dawno tylko markowe sklepy wykorzystywały telewizory lub monitory do emisji materiałów promocyjnych. Dziś przyzwyczajamy się, że nawet w małych osiedlowych sklepach jest jeden, a czasem więcej ekranów informacyjnych.

Przyczyną tego jest wygoda i estetyka takiego rozwiązania oraz coraz większa dostępność dobrych urządzeń w przystępnych cenach.

I taki właśnie cel postawiliśmy sobie projektując nową wersję systemu Pictor Digital Signage. Chcemy, aby nasze odtwarzacze były łatwe w obsłudze, zapewniały estetyczny przekaz oraz były przystępne cenowo.

Dlaczego telewizory, a nie plakaty?

Zalet przekazu multimedialnego w porównaniu ze zwykłym plakatem jest tak wiele, że trudno wszystkie wymienić. Prezentacje są bardzie atrakcyjne, dynamiczne, szybciej zmieniane, a przez to aktualne. W efekcie łatwiej zwrócić uwagę konsumenta. Spróbujemy skupić się na tych najistotniejszych z punktu widzenia sklepu cechach systemu Digital Signage.

Zarządzanie z centrali

Zdalne zarządzanie treściami pokazywanymi na monitorach w odległych lokalizacjach to kluczowa cecha dla sieci sklepów. Ale jest też bardzo pomocna w mniejszych instalacjach. Czasy wgrywania treści z popularnych dysków pendrive odchodzą w przeszłość. Naszymi odtwarzaczami możesz sterować z dowolnego miejsca na świecie. Mamy klientów, których monitory promocyjne rozmieszczone są w kilku krajach, a zarządzają treściami z biura w Polsce.

Szybka zmiana treści

W handlu czas jest niezwykle istotny. Możliwość natychmiastowej zmiany banera wyświetlonego na telewizorze jest ważną cechą. Pozwala na szybką reakcję na zmieniające się warunki rynkowe. W systemie Pictor treści wgrywane są do odtwarzacza dokładnie w chwili naciśnięcia przycisku z potwierdzeniem. Niezależnie czy odtwarzacz znajduje się w pomieszczeniu obok czy w innym kraju, treść będzie od razu wyświetlana.

Planowanie publikacji

Wszystkie większe sieci handlowe działają z pewnym wyprzedzeniem. Przed samą promocją wykonywane są odpowiednie przygotowania. Rozpoczynając od zapewnienia stanów magazynowych przez promocję w mediach po drukowanie gazetek. Dlatego również w naszym systemie możemy zaplanować z góry dokładny czas rozpoczęcia publikacji treści promocyjnych.

Dynamiczny przekaz przyciąga uwagę

Do plakatów już dawno przyzwyczailiśmy się. Coraz trudniej przykuć uwagę przechodzącego konsumenta. Aby przyciągnąć uwagę materiały powinny zawierać pewne elementy dynamiki. Dlatego w naszych odtwarzaczach można stosować przejścia między kolejnymi slajdami lub po prostu odtwarzać film.

Zmiana treści po publikacji

To oczywiste, ale musimy to podkreślić. Materiały promocyjne w formie wydruków pozostaną w takiej formie w jakiej wyszły z drukarni. Dlatego obawiamy się drukowania na nich cen. Natomiast zdjęcia wyświetlane na ekranach mogą być podmienione w dowolnym momencie. Zawsze będą aktualne.

Podsumowanie

To jaki efekt marketingowy osiągniemy dzięki zamontowaniu telewizorów i odtwarzaczy zależy w dużym stopniu od jakości treści. Powinna ona być aktualna i przede wszystkim czytelna. Bez nadmiarowości, z odpowiednim doborem kolorów. Ale sam wybór odtwarzaczy multimedialnych zamiast ulotek i plakatów to podstawa, która daje nam wiele możliwości.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl